gårdagens ridpass

igår hade vi ju hoppning somsagt, gick inte bra, red kotten.

Vill inte hoppa kotten, vill hoppa någon annan häst som typ Amira, men kommer typ få hoppa kotten alla gånger nu, för att jag typ är den ända som inte är för lång... och för att vi måste ha han med.
men jag vill inte det

Asså kotten, det är absolut inget fel på honom, men vill rida dressyr med honom, han tycker om att hoppa men det är så lågt också, typ fick hoppa 30 cm.

aja, får väl hoppa 30 cm alla hoppningar, kul.
hoppar ju typ 80 med amira varannan vecka xD

Han var pigg, men ville inte fatta galopp, Fick smacka på MYCKET.

Men jag älskar kotten ändå.


Kommentarer
Postat av: Kajza

Och VEM har sagt att du ska rida Kotten varje gång??? Inte ridfröken iallafall, så det vill jag påpeka, är taget ur tomma luften. TACK!

2011-09-29 @ 22:30:28
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0