min och kottens utvekling.

Det är en stor skillnad med mig och kotten från när jag började rida honom och nu när vi sjunger på våran sista vers.

Vi har mått motgångar och massor av framgånger tillsammans, och både jag och han har blivigt mycket duktigare på denna tid.


Början av våran saga.
Sista nilden är från våran första hopptävling!


Början av sommaren - Kom ihåg att jag var jättenöjd när jag fick han i form och han inte tvärnitade när man skänklade!



Sensommar. Igångridning efter sommarbete. Där var han otroligt fin att rida och gjorde underbara ökningar i traven sista kvällen!


sista dressyrtävlingen.
Där fick jag inte godkännt, men tycker vi gjorde en fin uppvisning.
Jag red helt okej och Han gick helt okej.
Han brukar inte gå så bra på tävlingar utan mest på träningar.

Våran saga är på sista bladet men vi ska tävla lite till iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0