åsiktsinlägg.

Om oss bloggare.

Dom stora bloggarna, som tex Teamsl och dressyrmupparna, Nellieberntsson och alla dessa bloggar blir faktiskt uthängda varje dag. 
bloggare får kommentarer där det står typ: Du rider som en kratta, blablabla.

Okej, det kan man ta, för det är inte NI som bestämmer det och liksom stämplar det i huvudet på dem.

Det är deras instruktörer som bedömmer hur dom rider och vad dom ska träna på, om dom har problem med Hälarna, dom pekar uppåt, Okej, då hjälper intruktören dem med det problemet, inte ni AVUNDSJUKA som bara vill vara elaka.

Folk blir uthängda varje dag för att vara tjock och dom är fula och allt detta, dom är bortskämda och har bara märkesutrustning.

Asså det är en sjuk värld vi lever i med massor av nätmobbing.  
Vissa tar inte åt sig, men dom som faktiskt tar åt sig, försök att vara i deras situation!
Dom kanske, Som linn i teamsl säger, sitter uppe hela natten med huvudet i toalätten och mår skitdåligt.

Detta är inte okej, det är PINSAMT att folk gör såhär mot dessa människor, dom har aboslut inget ont i sina hjärnor, dom är otroligt trevliga och vill bara skriva om sitt liv i en dagbok. 
men ni stämplar dom med en stämpel i skallen där det står tjock, ful, bortskämd och otrevlig. 
Not okey. 

Jag har endast fått kommentarer om att min blogg är dålig, men jag har inte tagit åt mig av det för att jag har varit nöjd. 
tycker inte att ni heller ska ta åt er av denna nätmobbing för det är bara avundsjuka personer som vill vara råa och elaka som skriver detta, dom är inte värda det!
ignorera dom så fortsätter dom inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0