TÄVLING - gästbloggning femtonde till tjugoandra november

Nu är det dags för en liten minitävling igen.

nu har 3 stycken chans att få gästblogga här medans jag är utomlands i 7 dagar.

Det enda du behöver göra är att fråga mig en fråga i blogresponse och säga att du är med i en kommentar här nedan.
skriv också vad du hette när du skrev frågan i blogresponse.

Sedan kommer jag lotta ut 3 stycken som får gästblogga! :)

Alltså:
1. Skriv en fråga till mig på blogresponse. Vad som helst, så svarar jag på den.
2. Kommentera detta inlägg att du är med.
3. jag lottar vinnaren den TIONDE november, så skynda er!


Kommentarer
Postat av: ylva

jag är med ;)

2011-11-06 @ 17:42:11
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0