min åsikt om vinnarens blogg

det var DENNA tjejen som vann tävlingen.
detta är anledningen varför:
enligt min lilla kunskap av bloggdesign, eller, jag kan faktiskt rätt mycket om jag tänker efter, hade denna tjejs blogg en fin header, svartvitt är väldigt snyggt, och hon hade många fina bilder och en fin meny, välorganiserad och kaxig.
det du skulle kunna ändra på är din textstil i inläggen så dom blir lite enklare att förstå.
annars får din blogg 10/10 möjliga stjärnor! ♥

DENNA tjej kom tvåa.
min åsikt om den bloggen:
denna blogg är jag en ständig följare till och missan sällan din blogg.
headern är fin, lite oavancerad dock. menyn är dock avancerad och den är det bästa av allt i designen.
dina inlägg är oftast intressanta och roliga att läsa.

det du kan tänka på är att uppdatera lite mera och oftare, fixa massor av tidsinställda på söndagen och sprid ut dom i veckans alla dagar, det gör jag, men jag uppdaterar också på "riktigt."
din blogg är i helhet riktigt bra, dock tyckte jag att vinnarens blogg var lite annorlunda, och med det säger jag inte att din blogg är helt ounik.

8/10 möjliga stjärnor! ♥

Kommentarer
Postat av: emilia

Tack för tipset ska klart börja fixa tindsinställda lite då och då eftersom man inte alltid har tillgång till att blogga! ♥

2011-12-10 @ 16:26:20
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0