dagens ridpass 2

Hoppgrupp idag, det gick kanon!
Amira som vanligt hade jag.
galoppbommar i början, på en volt.
gick super, mycket bättre än senaste gången jag gjorde det.
rätt galopp oftast, och taxserade oftast rätt. hon suger på det ibland!

sedan hoppade vi kryss i en åtta, serpentinbågar och raka linjer.
hoppade 2 titthinder, ett med glitter på, alltså en som man har i granen, en "glitterslinga" och en med en konstig sak under.
jag trodde hon skulle stanna, men nejdå, hon hoppade som vanligt.
dock lite stort eller lite väl högt, men hon kom över.
sedan höjde stina glitterhindret till ca. 90 cm, amira slamsade som vanligt 2 gånger ungefär men sedan hoppade hon. var inte riktigt med i det språnget så kom en gång till.
då hoppade hon jättebra och jag satt skapligt...

jag är jättenöjd, har hittat knapparna nu känner jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0