7 saker NI inte visste om mig.

* Jag älskar Patrik Kittel och Angelica Augustsson, me like.

* Jag tycker inte att jag har så jättedålig blogg, jag tycker den är ganska bra egentligen.

* tänker OFTA på hur bra liv jag har, mamma som rider och är i stallet ofta, jag som har nära till stallet och kan vara där all the time. goodie!

* jag har varit down mycket för bloggen, har haft NOLL blogglust och sånt, men nu är jag nästan igång igen, har varit dålig uppdatering men nu är det bättre.

* skulle ha en julklalender på bloggen egentligen men jag var jätterädd att jag skulle "härma" någon annans blogg, vill inte vara ovänn med någon jag tycker om. NONONO

* vill gärna veta vad ni tycker om min blogg hela tiden för så bra uppdatering som möjligt och ha något ni tycker om på bloggen. om ni inte tycker om bloggen så är det ingen idé att jag bloggar heller.

* jag tycker nätmobbning är det värsta som finns, det finns typ inget värre.
mobbning är helt onödigt. nätmobbning är all way down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0